söndag 4 maj 2008

Smuskrumlikern

Jag kan inte riktigt förstå att jag ska till Glimåkra i höst.

TACK TACK TACK GODE GUD!

Nu har jag en hel sommar på mig att hinna smälta det och bara NJUTA av att jag vet vad jag ska göra. Min bön är bara at det inte ska bli som på Geijer, så får det bara inte bli. Då vet jag faktiskt inte vad jag tar mig till. Men inga negativa tankar nu, detta blir bra! :)

Tralalalaaaaa jag kom i alla fall in! :D

However.

alldeles nyss gjorde jag ett test. Vilken i Mumindalen är du? Jag känner inte till mumin och hans vänner så bra men jag blev i alla fall nöjd över resultatet:

Snusmumriken
Du er Snusmumriken! Du er modig og rolig. Du er også selvstendig og kan ta vare på deg selv, men du er likevel venn med alle.
17.46% har falt innenfor denne kategorien.

Inga kommentarer: