lördag 24 maj 2008

En dagens tack

Ahhh precis gått upp (klockan är 10.53). Det är så skönt att sova länge! Inte för att jag inte gör det annars.. Haha, men på lördagar känns det lite mer befogat och "OK" att sova längre. Så här bjuder jag på Karolinas "en dagens, tack" så vet ni precis vad jag har för planer:

DAGENS VILL HA: Ett besök av Ellibelli är ju aldrig fel
DAGENS KLÄDSEL: Än så länge pyamasbrallor och en t-shirt. Lovely!
DAGENS SMINK: Jag har tvättat händerna, det är all skönhet jag har än så länge
DAGENS FRISYR: Uppsatt i en sovknut
DAGENS HÄNDELSE: Att jag fick en rolig bild från Anders Ek (se nedan)
DAGENS LÅT: Banankontakt med Electric Banana Band (var den första som kom på när jag satte på WMP)
DAGENS PLANER: Städa toan, städa på mitt rum, hitta internetdosan, sjunga och öva inför imorgon.
DAGENS SAKNAD: Hans-Peter, den är det alltid. :'(
DAGENS DUMMASTE: Inget. Har bara vart upp i max en halvtimma, så jag har inte hunnit göra så mkt dumt :P
DAGENS SJUKA: Min andedräkt. Huga!
DAGENS DROG: Nada
DAGENS ROLIGASTE: Bilden från Anders Ek, se nedan som sagt
DAGENS FAVORIT: Bilden från Anders Ek. Haha, ni måste tro att jag inte har nåt liv (sant)
DAGENS KÖP: Inget, men jag klickar säkert hem nåt från Tradera idag
DAGENS OTIPPADE: Att Erik kommenterade min blogg, haha. Puss pårej!

So, Here we go, mailet från Anders:





Livsmedelsverket varnar:
Svälj aldrig tuggummit !



2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du sprider visdomen. Tänk bara hur det ser ut när småfåglarna äter tuggummina.. en fjälderexplosion.. ajaj..

Sköt om dig!

Herr Ek

Anonym sa...

Kul bild.. är det riktiga pärlor?