torsdag 15 maj 2008

Livet är fullt av massa svar!!

Och dagens tack går till Ragnar Sjöström som gav mig svaren på frågorna jag ställde i föregående blogginlägg:

Ragnar "7th Heaven-lover" Sjöström sa...
Wäll, den äldsta heter Matt och han jobbar på sjukhus. Den äldsta dottern heter Mary och gör lite olika. Hon som är gift med en polis heter Lucy. Den blonda brodern med mörka ögonbryn heter simon och den yngsta dottern som har brunt lockigt hår ibland heter Ruthie. De yngsta är de två jobbiga tvillingarna, Sam och David. Hoppas att du blir glad nu fina Carolina. Det är tufft och viktigt att kunna vad syskonen Camden heter. Kärlekskyssar!

Då blev jag ju också påmind om att de heter Camden. Fint.

PS. jag VET att min klocka går fel, men jag orkar verkligen inte fixa den. Nånstans på jorden är väl klockan kvart över tre.

Inga kommentarer: