fredag 16 maj 2008

Det roligaste jag vet


Igår sprang/gick jag vårruset, och det var riktigt trevligt! Tack och LOV att Anna och Linda var med, anars hade man ju fått gå med KS (Kyrkans Seniorer).

Vi hade himla kul hela tiden, med mycket skratt och fniss!


Det var kö till toan, så jag och Anna bestämde oss för att springa in i en liten skogsglänta och kissa. När vi kommer in i skogsgläntan sitter det redan en där! Jag visste inte vad jag skulle göra, det var så sjukt komiskt! Vi höll på att skratta ihjäl oss, men bestämde oss ändå för att dela skog med den kissande kvinnan. Under tiden vi satt där kom ytterligare en tjej och satte sig. Mitt under hela kisseriet ringde dessutom Annas telefon! Gissa om jag kissade ner mig av skratt! HAHA!




Sen bar det iväg för springning och jag tror vi sprang/gick på 40 minuter. Inte illa pinkat för några trähästar!


Det regnade dessutom, vilket gjorde hela situationen ännu mer komisk. MEN VI KLARADE DET!!


Anna och jag tillsammans med Kyrkans Seniorer





Förresten har jag kommit på att det roligaste jag vet är interna skämt! Det tråkigaste jag vet är dock när andra har interna skämt för sig och man inte fattar nåt. Haha! Snett det där :/



Nåt annat som är tråkigt är att jag har fått tacka nej till två bröllop i sommar. DUMT DUMT, eftersom det ger bra med pengar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag gick också runt på Vårruset igår. Första gången faktiskt. Grymt roligt! *mumsar på powerbaren och sätter i den nya toarullen i hållaren*
Gillade bandanan! :D
Tack för din support på min blogg!
Kram!