torsdag 29 maj 2008

Gunvald Larsson är hött

Efter att ha läst både Viktors och Rebeccas blogg idag har jag ställt mig frågan:

VEM FASEN ÄR HERR P?

Av Viktor fick jag inget direkt svar, han frågade bara om jag var nyfiken.
Rebecca däremot, gav mig lite ledtrådar:

"Mannen med världens vackraste ögon"

Hmmm.. tänkte jag.. Vem kan det va? kom inte på nån, och så damp det ner ytterligare ett sms:

"HerrP är en man som är otroligt snygg i kostym, han har världens vackraste isblå ögon"

Antingen, tänkte jag, är det Lennart jag hade i mellanstadiet. Eller så är det Persbrandt.

2 kommentarer:

Rebecca sa...

åhh vad jag älskar dig Karolina! hahahah bästa blogginlägget jag läst på länge! vem skulle det vara om inte Persbrandt? När han bär marinblå kostym framhäver det perfekt den iskalla färgen i hans underbara ögon. (A)

Karolina sa...

rebecca: jag älskar dig också!!