tisdag 13 maj 2008

Livet är fullt av en massa tunga och svåra frågor

Hur många syskon är de egentligen i 7th heaven? Nån som vet?
Jag blev alldeles förvirrad igår när jag såg ett avsnitt.
Ett tvillingpar (som f.ö. är SKITJOBBIGA och jag vill bara stänga av så fort de kommer fram)
En ung tjej (vad heter hon?!)
En äldre tjej som har barn och är gift med en polis (vad heter hon????)
Sen var det nån kille som jobbade på sjukhus verkade det som. minns inte hans namn heller.
Sen fattade jag inte riktigt...finns det fler?
Det var en snubbe som skulle vänta med sex för alla hans syskon hade gjort det, är det också ett syskon i denna skara?
Och hon som skilde sig och lämnade sitt barn, är det också ett syskon?
För i så fall... är de ju sju syskon. Stämmer det? Och VAD FASEN heter dom?

HJÄLP MIG! DETTA ÄR VIKTIGT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Wäll, den äldsta heter Matt och han jobbar på sjukhus. Den äldsta dottern heter Mary och gör lite olika. Hon som är gift med en polis heter Lucy. Den blonda brodern med mörka ögonbryn heter simon och den yngsta dottern som har brunt lockigt hår ibland heter Ruthie. De yngsta är de två jobbiga tvillingarna, Sam och David. Hoppas att du blir glad nu fina Carolina. Det är tufft och viktigt att kunna vad syskonen Camden heter. Kärlekskyssar!