onsdag 7 maj 2008

En dagens tack

DAGENS VILL HA: Ett liv utan ångest
DAGENS KLÄDSEL: Lila kjol (myrorna), leggings (HM), linne (bloms, haha), olivgrön kofta (myrorna), scarf (second hand).
DAGENS SMINK: deodorant
DAGENS FRISYR: Utsläppt och plattad lugg
DAGENS HÄNDELSE: Att jag knappt pallrat mig upp ur sängen men nu faktiskt är påväg mot Ale och Cilla!
DAGENS LÅT: Gott, lass meine gedanken (från Taizé)
DAGENS PLANER: Träffa nyförlovade Cilla och förhoppningsvis komma på lite bättre tankar.
DAGENS SAKNAD: Peter från Taizé
DAGENS DUMMASTE: Förmodligen mina destruktiva tankar
DAGENS SJUKA: Inget fysiskt sjukt här inte
DAGENS DROG: Ingen än så länge. Lär bli lite godis sen
DAGENS ROLIGASTE: Att jag snart ska få träffa mina vänner
DAGENS FAVORIT: Min parfym som jag köpte på Lanzarote, den piggar minsann upp lite grann!
DAGENS KÖP: Inget än så länge
DAGENS GODIS: Läs ovan
DAGENS HUMÖR: Vet inte vad man ska kalla detta humör
DAGENS ORD: Usch
DAGENS OTIPPADE: Att jag orkade ta mig upp

Sådär ja.

Inga kommentarer: