tisdag 27 maj 2008

En dagens, tack

Dagens humör: Väldigt glad, faktiskt. Hela dagen t.om.
Dagens möte: Hillevi och Tina, mina pärlor! Blev bjuden på lunch, mumma!
Dagens mat: UNDERBAR fläskfilé med friterad potatis och nån god sås. mmm
Dagens roligaste: Kvällen på KU var en höjdare!
Dagens tråkigaste: Har nog inte hänt nåt tråkigt idag.
Dagens vackraste: Solen. Alla goa ungdomar.
Dagens köp: Har köpt lite choklad som jag ska ge bort imorgon. Och bindor som är DESIGNADE med olika mönster. GAH!! Hur nödvändigt är det?!?!?!
Dagens låt: "Regnet" med Anders Glenmark
Dagens saknad: Hans-Peter, who else?
Dagens vill ha: Ett trumset
Dagens yta: jeans (som jag köpte när jag var 16, jey!), gul topp, flätor, sjal i håret, kinaskor.

Och till sist: vad önskar du dig mest av allt just nu? Att året på Glimåkra ska bli till välsignelse för mig, att jag ska finna en TRYGG tro på Jesus som jag inte behöver tvivla på och att jag jag vore i Taizé.

Inga kommentarer: