tisdag 13 maj 2008

En plats i det offentliga rummet

Jag får ont i magen när jag tänker på hur offentlig man gör sig på internet. Så nu har jag bestämt mig för att ta bort alla bilder från facebook. Jo, jag vet, facebook äger rättigheterna till bilderna och har man en gång laddat upp dem finns de alltid där på nåt sätt. Men nu har jag iaf gjort vad jag har kunnat. Iof. har väl inte jag haft några direkt "hemliga" kort uppladdade, men det finns ju kort på facebook och på andra ställen på mig som jag inte är direkt stolt över om man säger så. Hur offentlig ska man göra sig egentligen?


Och jag är väl kanske lite dum i huvet eftersom jag fortfarande har tänkt att blogga. Men här skriver jag bara sånt som jag vill att andra ska ta del av.


Nu undrar jag hur många som skulle va intresserade av att följa mina morgonrutiner på toa? Jag kan sätta upp en webcam :P
Å bara för det bjuder jag på en bild där jag är naken:


Alright, nu är det snart dags att åka till Åmål, ska bli hemskt trevligt :)

Puss å kram!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, morgonrutiner gillar vi! :D