söndag 11 maj 2008

Bra och dåligt idag

Kan ni gissa vad jag precis ropat in från Tradera? En näshårstrimmer! Det ni. Vinnande bud endast en krona, så det var ett riktigt kap. Nu förstår jag att du undrar vad i all värla (Robin Günther) jag ska ha en näshårstrimmer till men jag tänkte att den kan va bra att ha då man ska ta bort små hårstrån i ansiktet som envisas med att växa där. Gud så bra.

En sak som inte är lika bra är att jag blev erbjuden att åka med GRATIS till Taizé. Eller alltså, det var ju bra att få åka gratis men det som är dåligt är att jag inte kan. Precis då som vi skulle åkt är det scoutläger, och det måste jag vara med på. Så är det bara. Och jag vill ju såklart åka med på läger, men frågan är om det inte rycker lite mer i Taizétarmen? Eller så är det så att jag är bitter över det faktum att jag inte kan åka med. Det kommer nog inte fler såna här gratischanser, men till Taizé åker jag ju igen,kosta vad det kosta vill. :)

De senaste dagarna har jag varit väldigt trött och hängig. Jag bara undrar om det är nåt fysiskt eller psykiskt? Kanske en kombination? Det kanske inte märks på mig, men jag tycker verkligen att det är pest och pina ibland. Skulle bara vilja gå igenom livet och NJUTA i fulla drag av det, men det är tydligen lättare sagt än gjort.

Lova att ta hand om er allesammans. Glöm inte att ni duger som ni är och att ni allesammans är älskade!

Love.

Inga kommentarer: