onsdag 21 maj 2008

Sad.

Det är faktiskt lite sorgligt, för idag hade jag min sista körövning med min kära kör! Är det nåt som betytt mycket för mig med jobbet i Bäckefors, som för övrigt varit ganska så struligt, så är det kören. Jag har lett en s.k. "alla kan sjunga-kör" och det har varit en trogen skara på ca 10 pers varje gång. Jag är så glad och stolt över dem. Vi har som avslutning att vi ska sjunga på en konsert på söndag och det ska bli så roligt. Jag känner mig väldigt lugn, för det låter riktigt bra om dem!

Nästa onsdag har vi definitivt avslut, genom att ha lite grillpartaj hemma i trädgården, ska bli oerhört mysigt.

Just nu känner jag mig ganska tom. Vad kan det bero på? Jag vet faktiskt inte, men det är bara en känsla jag har. Strax ska jag borsta tänderna och sen sätta dem i mina nya böcker. Ska bli spännande.

Puss hej.

Inga kommentarer: