fredag 23 maj 2008

Dröm, Hans-Peter och bajs

Ytterligare en natt med konstiga drömmar. Som vanligt vet jag inte i vilken ordning de olika sekvenserna kom, men här är några i alla fall:

  • Jag drömde att jag BAJSADE inför en massa människor. De kunde i och för sig inte se mig (konstigt?!) men jag kunde i alla fall se dem. Trots att de som sagt inte kunde se mig känns det ganska olustigt att göra sina behov i sällskap av andra (de kanske kunde höra?!) så jag bad dem gå ut. Det konstiga var bara att rummet där toan var var inglasat, med sånt där glas man ser ut men inte in. Så fortfarande kunde jag se massa människor som inte kunde se mig. Wierd.
  • Jag drömde att jag satt i en korridor tillsammans med Annci och sorterade bilder, och då var det bland annat bilder från när jag bajsade lite innan. Tror att toasekvensen och bildsekvensen utspelade sig i samma hus. När vi satt där och sorterade bilder så tittade jag bort mot korridoren hela tiden. Jag hoppades, hoppades och åter igen hoppades att Hans-Peter skulle komma. Jag hade en sån där känsla i drömmen att han var där nånstans, kunde han inte bara komma fram?! Men ingen Hans-Peter och jag minns att jag kände mig besviken.

Om jag ska vara lite analyserande så kan jag verkligen inte svara på vad det betyder att drömma att man bajsar inför folk, mer än att det kanske avspeglar min smått omogna humor. Att jag däremot drömde att jag väntade på Hans-Peter kan jag förstå, för det gör jag i verkliga livet också. Jag vill träffa honom NU, i alla fall höra något från honom... Men på nåt märkligt sätt känns det som att vi är sammanlänkade (Gud?) trots att vi bor 1374 km ifrån varandra.

Men frågan kvarstår alltså:

Vad betyder det att bajsa inför en massa folk?

1 kommentar:

Anonym sa...

dt betyder att man är väldigt bajsnödig. väldigt.