lördag 17 maj 2008

Midsommar

Jag pratade med Cicci (inte Cilla alltså) på msn i natt och det fick mig att längta så jättemycket till midsommar! Då ska jag få träffa nästan alla bönor, och jag känner verkligen att jag behöver det. Sen att det blir en trevlig fest till råge på allt är ju bara en bonus :)

Aa just det, först ska jag på ett bröllop och sjunga, ska bi väldigt trevligt minsann! (Mammon here I come)

I natt blev det ungefär 4 timmars sömn, men hör och häpna, jag är inte särskilt trött. Men jag lovar, det kommer...

Bild: Från midsommar 06 . rödhårig å dan, va tycker ni? Ska jag färga rött igen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rött eller ej.. En böna klär i allt Karro! Speciellt snyggbönor från ödskölt.

PUSS OCH KRAM FRÅN BELLAN, din coach i livet! =)

Rebecca sa...

Åååh, den bilden är så fin! =)

Anonym sa...

Varför inte? Jag tycker att det passar dig. Har själv haft rött hår men såg miserabel ut, haha, inte alla som kan bära upp det.