tisdag 25 december 2007

Bussis

Igår sjöng jag på midnattsmässa, trots min hemska förkylning. Och det gick sådär... Haha! Första låten (Jesus Christ is born, som står att läsa här nedan) gick inte så bra, flera tuppar i halsen, men annars fint.. kören skötte sig nog..:)
Sen orkade jag verkligen inte vara med på "I Betlehem" (mitt hjerte alltid vanker) så jag vilade, och hujedamej vad fint kören sjöng! Oerhört vackert!
Å så kom numret vi alla hade väntat på: "O Helges Katt". Och HÖR Å HÄPNA! Så gick det bra. Jag kunde till och med ta sista E-tonen (precis på min skarv, det brukat låta för jävligt när jag tar den) men det gick. HaleluLja.
Jahopp, inga julklappar igår pga en bror som jobbar. Suck. Men snart ska vi dela ut julklapparna, och jag har faktiskt ingen aning om vad jag får i år. INGEN ANING. Skitkul faktiskt.
Jo just det, jag fick några julklappar av några vänner igår: Av John fick jag julgodis, Rebecka fick jag 50 spänn (fick å fick, hon var skyldig mig pengar :P) och av Jenny fick jag det underbara godiset QUARKBALLEN. + kortet ni ser här bredvid. Å ja just det ja, det var visst inte bara från Jenny...... Du är rolig Jenny!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag hade varit kapabel hade jag gett dig en julklapp kramar Josef:D

Anonym sa...

Du fick faktiskt ett eXtra fint julkort av mig också, hoppas du inte glömt bort det. Sen så stavar jag fortfarande med TVÅÅÅ c . hahaha! Brukar bli sur på folk som stavar fel, men dig kan ja inte bli sur på! KRAAAAM.