måndag 17 december 2007

åsså en lista förstås..

1. När gick du upp idag?
kl 06.28 (uääääää va tidigt. imorgon blir det ännu tidigare...)

2. Diamanter eller pärlor?
mmm diamanter!!

3. Senaste filmen du såg på bio
Hairspray

4. Favorit-TV- program?
House, Medium och Simpsons

5. Vad åt du till frukost?
fil, flingor, macka, thé, juice

6. Vad är ditt andranamn?
Engla

7. Din favoritmat?
Fetaost!! mmmmums

8. Vilken mat gillar du inte?
bulgarisk soppa med kyckling. eller vad det nu var.

9. Favoritchips?
Sourcream and onion. Mumsisch!

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Sofia Karlsson "Visor från vinden"

11. Vilken bil kör du?
Har ingen egen, men när jag kör kör jag familjens volvo v70 eller vita polon. de är drag minsann!

12. Favoritmacka?
å jag åt en sån himla god macka i helgen med kyckling å bääääjkon. GOTT

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Oj, svår fråga... Folk som snackar en massa skit, de är jobbigt.

14. Vilka är dina favoritkläder?
"ju konstigare desto bättre" var min filosofi i många år, men nu har jag blivit så fåfäng. Nu tänker du: "ja eller hur?!" Haha! Men favoriten? Jag har ett par jeans jag bara älskar och en skön tunika till det.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Brålanda

16. Favoritklädmärke?
Monki är ballt!

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Vid en sjö.

18. Favorittid på dagen?
sen kväll, å nu är klockan 22.56, perfekt!

19. Var är du född?
I Vänersborg

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Säckhoppning

21. Coca Cola eller Pepsi?
Dricker varken cola eller pepsi av etiska skäl

22. Fotboll eller ishockey?
Säckhoppning som sagt

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla. Utan tvekan

24. Pedikyr eller manikyr?
Haha jo jag biter på naglarna och sliter av tånaglarna.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Bussis is the shit. Eller hur var det nu...

26. Vad ville du bli när du var liten?
Skådespelerska eller sångerska

27. Bästa barndomsminnet?
Allt från Anna-Cecilia (min dagmamma)

28. Varit i Afrika ?
Nej men jag VILL VILL VILL VILL. Till hösten kanske?

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
haha ja faktiskt.

30. Varit med om en bilolycka?
Nej

31. Favoritdag i veckan?
Söndag gillar jag, så lugnt å slappt.

32. Favoritrestaurant?
Ingen särskild. Mammas köttfärssås

33. Favoritblommor?
Gerbera

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
easy 24

35. Äger du en cykel?
japp en gammel en

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
öh?

37. Läggdags?
01-02

38. Senaste personen du delade en middag med?
Kan det ha varit Mia? nej det var medhavd lunch... hmm hmm Hillevi kanske?

39. Vad lyssnar du till just nu?
Ave Maria

40. Favorit färg
Röd, fast inte så mkt i kläder. Då gillar jag lila!

41. Hur många tatueringar har du?
Inga och har inga planer på att skaffa.

1 kommentar:

Anonym sa...

öh. är det här enda sättat att skriva nåt här? Finns det inte lixom en gästbok?