lördag 1 december 2007

Hejdå Lina

Har varit hos Lina sen klockan 12 ungefär. Jättemysigt och trevligt, och för alla er som undrar; JA min abstinens efter julmust stillades efter 4 glas hos Familjen Källén. Jag tackar och bugar! (juckar och trugar)
Å imorgon åker hon! Tjejen åker till London! OMG tänk om man kunde byta skor med henne? (fast jag tror kanske inte att lina är så sugen på mina myggjagare, men kanske mitt traderafynd? haha) Jag vill också till London! Jag vill göra roliga saker! Gaaaaahhhhh!!!! haha :) Det är sååååååå synd om mig.

LINA!!! Jag önskar dig allt gott i London!


Förresten måste jag köpa nya glasögon, ser knappt något längre... Å det är lika med BAJS BAJS BAJS. tråkigt att inte se. t.ex. gurka. eller USB-kabel. eller varför inte en ko? tråkigt är det iaf, å jag behöver både nya bågar å nytt glas.

Givetvis kommer det bli ett par PRADA-bågar!




Nåt för mig?

Inga kommentarer: