söndag 9 december 2007

Dagens Lista. Wohooo!!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att få vara på Stora Strand med människor jag tycker om och människor som tycker om mig (hoppas jag...:P)

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov helt ovetande om att jag skulle bli väckt 8.30

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Bajade

Det sista du sa högt?
hejdå

Vad har du druckit idag?
mjölk

Vad var det senaste du åt?
en polkagris

Vad var det senaste du köpte?
hmmm den var en svår fråga. Var nog bensin eller kexchoklad av Simon. mmm yummie!

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Röd

Vad är det för väder hos dig just nu?
Mörkt, kallt, lite regnigt kanske? riktigt deppväder alltså!

Vad åt du för glass sist?
Ischokladglass - den godaste!

Sover du tungt?
Njae, ibland

Vad drömde du inatt?
Usch det vill jag inte säga

Favoritlåt just nu?
Alltid Gabriellas sång. men just nu? Jag blir väldigt glad när jag hör Amy Winehouse, men kommer inte ihåg titeln, haha så typiskt mig!

Vad ser du om du tittar åt höger?
Ingenting. mina pradaglasögonbågar är i vägen.

Vad gör dig glad just nu?
Att jag ska lussa i Tyskland nästa helg

Vad ska du göra härnäst?
Hänga upp en tvätt, städa rummet och säkerligen äta upp något.

Höger- eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Ledsen.

Favoritgodis:
CHOKLAD!

Kläder just nu:
mysbyxor, raggsockar, stickad kofta, t-shirt.

Musik just nu:
Nåt på radion

Hur många kuddar sover du med:
2

Vad längtar du mest efter just nu?
Att mitt liv ska ordna upp sig.

Inga kommentarer: