torsdag 6 december 2007

Vi noterar att

mmmm jag hittade en så snygg bild idag när jag googlade. Mums!

Vi noterar också att:
  • jag imorgon ska klippa mig för första gången på tre år. Hos frisör var det sex år sen. Jag BÄVAR inför vad hon kommer säga om mitt slitna hår. Men hon har väl sett allt.
  • julspelsövningen i kyrkan idag gick helt OK. Men lite nervös är jag... hugaligen.
  • en människa är som ett torp. Torpet är trevligt och mysigt, det finns äppleträd och jordgubbsland i trädgården. Runt torpet finns det ett staket, och till staketet hör en grind. Men grinden kan bara öppnas inifrån. Alltså är det JAG som människa som bestämmer om någon annan ska få tillträde till mitt inre. Annars får man nöja sig med att tala över staketet, vilket också kan vara nog så givande. (lite flum såhär på torsdagsaftonen)
  • jag är trött på min livssituation och vill ha förändring.
  • David Hesselhoff nog är den mest osexige i hela världen.

Inga kommentarer: