onsdag 5 december 2007

Vad har hänt?

Har ju inte bloggat nånting nu på några dagar, och vad beror det på?
Jo, en trevlig Göteborgsvisitation!
Åkte ner till Götet i söndags, och sov i vår fina lägenhet. Eftersom jag sovit exakt 4 timmar natten innan (huga!) somnade jag vid 20.30, sov till 00.32, borstade tänderna, somnade igen 00.34 (snabborstning alltså), vaknade 05.25 å kunde ICKE sova. läste några kapitel ur Linas kvällsbok å somnade igen 05.57. pip. Vaknade på nytt därefter 11.28. Allt som allt sov jag alltså ca 19 timmar. Bravo! Sen tog det typ 126874656 miljoner år att göra sig i ordning, gick på stan en sväng och sen gav jag mig iväg till det som var mitt huvudsakliga syfte med min Göteborgsträff. Och det gick fint. Ni som undrar vad jag gjorde kan ju fråga. Snällt.

Jahopp. Trevliga människor träffade jag ju också förstås, i form av Emma, Ida, Åsa och Erik. Å för att inte glömma den mystiske mannen på McDonalds som hade en trevlig konversation med sig själv.

However, hur som helst, ich wohne in Ödskölt, Göteborg är ju en prima stad på alla sätt och vis. Man ska kanske flytta dit ändå? Eller nä. Våren får jag ge till Bäckefors, sen drar jag!! Kanske till Göteborg? Vi får se!

Här kommer en mycket efterlängtad lista: Håll i er - jag har skrivit den själv

Snyggaste prylen jag sett i veckan:
Denna älg hemma hos Erik. OMG vilken snygg älg! Vet inte varför jag tycker att det är så förbannat cool. Men jag blev alldeles fascinerad av den.





Godaste människorna:
Disse två tösabetar!! ujujuj vilka goingar!




Godaste människorna 2 (de som jag inte fick på bild alltså): Erik å Ida!

Snyggaste prylen jag sett i veckan 2:
Samma som ovan, men denna gången baksidan av älgen







Väldigt bra lista om du frågar mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Norrland för sjutton!

Fridens liljor, andreas.