söndag 2 december 2007

Trevlig kväll med Mia!

Gick å la mig halv fem i morse, och gick upp igen vid åtta för att köra pappa till tåget, snacka om att jag var trött sen... GAH!!! sov därför till 15.00 å va gött mosig i huvet efteråt. Inte bara i huvet förresten, hela kroppen var alldeles mosig... Tog ett bad och kände mig allmänt jättedepp och trasig som tusan! Det blev lite bättre när jag pratade med Mia och vi bestämde oss för att åka å se på bio. Japp, har inte varit på bio på jag vet inte hur länge, väldigt trevligt var det i alla fall. vi såg filmen Hairspray tillsammans med åtta andra besökare. Kändes lite misär, men gött som tusan för då kan man ju bre ut sig, mm me like! :)

När Mia sa att John Travolta skulle vara med tänkte jag "YES då kan man ju dregla över nåt (haha)". Men tji fick jag när jag såg hur John Travolta såg ut... (se bild)


Ja som ni förstår var det en rolig och underhållande film. speciellt John i sin fatsuit! Mer sånt!
Filmen rekommenderas varmt, gå å se!

så.. vad händer i veckan? Imorgon är det konfa med Jesustema. Tanken är att vi ska måla, klistra och klippa å hålla på. Hoppas att det blir bra.....!!!!! efter det åker jag till göteborg, ska bli så himla gott att komma dit. Ska till ungdomsmottagningen på måndag eftermiddag och slänga ur mig allt. ALLT ALLT ALLT! Ska bli oerhört gott. + att jag förstås ska åka spårvagn å hälsa på mina godingar. en å annan julklapp kanske jag köper också :)



Seeeee yaaaaaaaa!

Inga kommentarer: