lördag 5 januari 2008

Det är mycket som hänt...

...sedan jag bloggade sist gång. Trots att det bara var några veckor sen så har det som sagt hänt mycket. Mer än vad som hänt det senaste halvåret. Typ i alla fall :)
För det första kan jag nämna att jag fron och med nu kommer blogga från min alldeles egna dator! Jag har blivit stolt ägare till en acerlaptop, de ni! Inköpt igår på inet, och nu är jag 7500 kronor fattigare. Halleluja! Än så länge är jag supernöjd.

Men låt oss ta det hela från början:

26 december
Jag vaknar. HES som en bakfull ulf lundell. Nej förresten, hesare. Knappt ett ord gick fram, och gjorde det det till mycket möda och stort besvär så gjorde det förbaskat ont. Hugaligen. Hur skulle det gå på en stundande festivalen om två dagar? Hur skulle det gå att sjunga? Som alltid tänkte jag "det ordnar sig". Trots min hesa hals fick jag och min bror agera tomte och tomtemor på ett högst annorlunda sätt. Men sköj var det!!

27 december
Avresa mot Göteborg tillsammans med Klapet och päronen. Som vanligt kom vi iväg 834756 miljoner timmar efter vad vi hade sagt från början, men iväg kom vi i alla fall. Hesheten bestod. Väl i Götlaborg fick vi (ÄNTLIGEN) kissa och sen käkade vi på warehouse tillsammans med Slemma Thomée. Ganska gott. Ganska bra sällskap också. hähä. Efter en bastant måltid gick alla tre brudar på shoppingrunda. Jag hittade tre klänningar, ett linne, en kofta och ett halsband. O yeah man bli lycklig av kläder alltså. :S (B)rösten var fortfarande i otrim, men det gick lite bättre när Klara och Emma hade åkt, för då hade jag ju ingen att tjöta med liksom. Hem till lägenheten på Hisingen, packa om min väska inför nyårslägret, dricka massa varmt te, se på tv med mamma å sen sängen.

nu orkar jag inte skriva mer, men det kommer.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar dig!!!

Anonym sa...

" ...och sen käkade vi på warehouse tillsammans med Slemma Thomée. Ganska gott. Ganska bra sällskap också. hähä". Ganska bra!? VA!? DO din djävol!!!