måndag 14 januari 2008

om 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Taizé
2. Höll du några av dina nyårslöften? O nej, det gick en vecka
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Johanna och Dennis fick sin Hector
4. Dog någon som stod dig nära? No
5. Vilka länder besökte du? Frankrike (Taizé och Paris), Tyskland (Schönberg) å så genomresa i Danmark förstås:P
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Någon att älska
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 28 juli - min födelsedagsfest!
8. Vad var din största framgång 2007? Att jag var modig nog att hoppa av folkhögskolan som bara gjorde mig illa.
9. Största misstaget? ---
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Några förkylningar har jag säkert haft
11. Bästa köpet? Min kamera kanske? Eller min gröna palestinasjal :p
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att vara konfrencier på Åmåls schlagerfestival var en höjdare!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Alla sånger från Taizé
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Oj jag vet inte vad som är vanligt längre
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer social
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet faktiskt inte
$18. Hur tillbringade du julen? Med familjen och vänner till familjen. Midnattsmässa som resulterade i en tappad röst.
19. Blev du kär i år? Jag har glömt bort hur det är att vara kär.
20. Hur många one night stands? ---
21. Favoritprogram på TV? Sex and the city såklart. House.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej jag strävar efter att inte hata
23. Bästa boken du läste i år? Mossvikenfruar var en höjdare!
24. Största musikaliska upptäckten? Att jag har blivit alt.
25. Något du önskade dig och fick? Bra resor
26. Något du önskade dig men inte fick? Nej?
27. Årets bästa film? Vet inte, ser inte så mkt film. Men Hairspray var en höjdare
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Öppet hus med hur mycket folk som helst
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns säkert massa!
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? ombytlig
31. Vad fick dig att må bra? Mina Geijervänner, Hillevi!!
32. Vilken kändis var du mest sugen på? va är det för fråga?!
33. Vem saknade du? Ingen specifik tror jag
34. De bästa nya människorna du träffade? Mina elever :)

Inga kommentarer: