onsdag 23 januari 2008

Vad skulle mitt liv vara utan roliga människor som är med om knäppa saker?


Som tradition här på bloggen skriver jag om sånt jag tycker är roligt. För det mesta handlar det om saker som mina kompisar (ja jag har kompisar) varit med om, sagt eller gjort. So here we go, här kommer dagens roligaste.


Jag har en vän (Granath) som är helt klart en utav de roligaste jag känner. Idag hade det tydligen varit en mördardag i skolan, plus att som han själv skriver: "nyckeln som lades i min brevlåda slank ner genom en glipa och ner i nasser abduljabar's postfack. När jag sedan ringde på hos honom så öppnade han i klänning".


Det finns inte ord. Inga ord. Bara ett ord, nej snarare namn. Namnet över alla andra namn: Granath.

1 kommentar:

Anonym sa...

vaaaaaaaaaaa!?!?!? sjukaste jag har hört! hahahahahaah.. gtanatheeeee!