tisdag 22 januari 2008

Igår ringde Lina


Telefonen ringde igår stup i kvarten. Och varenda gång tänke jag ÅÅÅÅÅÅÅÅ NEEEEEEEEEEEEEEEJ JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det finns ju såna dagar då telefonen envisas med att ringa hur mycket som helst. Som sagt, man orkar inte.

Mamma svarade en gång när det ringde, och såhär mycket hörde jag:

- Ja det är Inga-Lena
- ...................................
- Nämen hej!! (låter väldigt överraskad och glad)
- ..................................
- Ja hon är hemma, vänta lite. Karoliiiiiiiiiina!!! Det är Liiiiiiiiiiiina!!
WOHO!!

Det var Lina som ringde ända från London, som tur var gratis, men ändå. Jag blev oerhört positivt överraskad att få prata med henne, det var ju ett tag sen. För er som är grymt nyfikna kan jag tala om att hon mår bra där hon är, jobbar på glassbar. Det ni! Jag skulle äta glass dagarna i ända, men som tur är fick man visst inte göra det som anställd...:P

Nu är jag mer sugen än NÅNSIN att åka till London!Måste hälsa på denna sköna härliga brutta!

För övrigt var jag på Friskis och Svettis igå, gissa tre gånger om jag har ont i typ hela kroppen?! - haha! Men gött vare

Over and out.

Inga kommentarer: