fredag 25 januari 2008

Det här måste du veta

Idag noterar vi att:

* Mia kommer och ska sova över, det blir nog asnajs. Let's
dance, kycklingpaj och fruktsallad väntar. Mmmmm! =)

* Det här kortet här till höger på mig och Ellinor nog är tidernas stördaste kort. Visst ser det ut som jag säger "hey baby... come on let's go get it on..."?! ELLER?! haha jag ser inte klok ut i alla fall. Det där fingret gör ju sitt.

* en kladdkaka har blivit bakad (säger man så!?) och att en andra kladdkaka ska bakas senare idag.

* jag längtar, längtar, längtar till Taizé. Jag bara älskar det där stället, och måste dit NU NU NU NU NU. Men snart så.... bara några månader kvar =)

* jag måste gå å baja. hörs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

pajen blev goooooood, o fruktgrejjimojjen ska vi inte ens prata om.. yummy!!!
danke schön för en trevlig kväller! pöööööös.

mugg

Anonym sa...

Let's däns! Jo, pyttsan! Det är På spåret som gäller. På spåret har allt, roliga gubbar som skojar halvtråkigt, kändisar som kan massa saker, musik, man lär sig något! Bästa programmet ävär! Tack för en lång härlig lunch idag. Tur att köttet var genomstekt.
/Lars-lover
P.S. numera är pradanerrd som startsida på min dator