måndag 14 januari 2008

Kom igen och rösta!


Det här är spännande, att se vad Ni, kära bloggläsare, tycker om min blogg. Å vilken TUR att ni fått så många bra alternativ att välja mellan. För er som inte vet vad jag pratar om pratar jag givetvis om min undersökning här till höger. Kom igen och rösta om du inte gjort det!


Just nu ser det ut som att svar nummer 1 kommer vinna, men vem vet... För Gud är allt möjligt eller hur det nu står i den heliga skrift. Fast frågan är om vår Herre blandar sig i huruvida folk svarar på min enkät? Jag får fråga senare ikväll.


Idag har det i alla fall varit en kanondag!

Den började 00.00 med att jag surfade runt på min kära dator, pratade med Sofia och Mia samt kikade lite roliga youtube-klipp. Klockan blev 01.30, oc var jag trött? NEJ. (Till saken hör ju att jag hade sovit mellan klockan sex och tio ungefär söndagen innan). Vad gör Karolina då? Jo, hon sätter på en Beck-film och tittar i godan ro. Slut 03.42. Somnade kanske 04.03 och gick upp klockan 06.45. Snacka om lite sömn! However, jag duschade, klädde på mig (lite retrostyle idag) å sminkade mig, käkade frukost å sen åkte med Henrik till Karlstad, där vi hade musikråd på distriktet. Mycket trevligt, och ännu trevligare var att få GRATIS lunch, mmm me like :)


Sedan planerade jag och Kristina gudstjänst, och det kommer bli KANON tror jag!

Åkte hem och verkligen stensomnade trots att jag hade två barn som grannar...

Ungdomsråd i kyrkan som kändes riktigt roligt och trevligt.

Trots lite sömn, en bra dag!

Inga kommentarer: