onsdag 30 januari 2008

Artisten?


Idag är det vitt på marken, i alla fall i Åmål. Jag är även vit i sinnet, eftersom jag inte druckit någon sprit idag (öh? som om jag brukar det på onsdagsmorgnar?!). Spenderade natten hos min fina vän och kollega Annci. Fast inte i hennes säng då. Jag sov i Alice säng. Fast inte med Alice. Jag sov själv. Alice var inte hemma. Hajar du?

Kom hem från Götet igår, lika trevligt som vanligt att få komma dit. Träffade förstås lite folk:
- Emma Slemma Thomée. Vi hade en kortkort lunch på Makkedonken. Köttet var lite rött och sällskapet var slött. Efter att ha ätit hamburgaren blev jag mött. Mätt. Öh.

- Micke Picke Efternamn? Vilken snubbe! OMG Han är bra.

- Maggan Andersson. Vi skulle egentligen haft en sånglektion, men eftersom jag fick bråttom från ovanstående person så hann jag aldrig hem för att häma noter, så det sket sig. Vi tog en fika på artisten istället, mkt najs ställe. Blev kanske inte jättesugen på att gå där, men man lär väl hamna där så småningom om det blir musikhögskola.

- Mina goa Cillar. kommentarer överflödiga. O yes.


Nu bär det av till Karlberg, tänkte tjöta lite med Hilleville. Å Tina om hon har tid:P

Inga kommentarer: