torsdag 28 augusti 2008

Torsdag

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är torsdaaaag hurra hurra hurra!
Alla dagar är verkligen bra här på Glimåkra. Det känns som man är på ett stort och långt läger. Kul hela tiden. Mat hela tiden. Andakt, brännboll, fika. Allt som hör ett läger till.
Det är bara det att jag BOR här just nu, fabolöst bra!

Idag har vi haft ett långt sångpass, och börjat på en låt som jag inte minns vad den heter men hur som helst är det höjningar. Sen sjöng vi "Rejoyce" - en fantastisk gospel! Hur sjukt bra som helst.
Sen hade jag min första sånglektion med Anna, också det riktigt roligt. Jag tror det kommer bli hur bra som helst. Det känns som om det kommer funka mellan oss.

Jag älskar verkligen gospel. Det är befriande, svettigt och härligt att sjunga!
Praise Jesus!

1 kommentar:

ANNA sa...

ja, jag tror också att det kommer funka mellan oss! HAHAHA ^^ guud va kul att du trivs så bra! Men kom hem och hälsa på snart! haha :)