söndag 31 augusti 2008

Jalla jalla!

Idag på Glimåkra folkhögskola har följande hänt:
  • Gudstjänst kl 10 i Svenska Kyrkan. Väldigt bra. Fin predikan av Lars! Den handlade om hur människan kan stå ivägen för Jesus, och inte känna hans kärlek för att det är saker som kommer emellan. Undrar hur jag ska göra för att inte stå ivägen?
  • Pajlagning i Villa 8. Kycklingpaj, köttfärspaj och skinkpaj. Eftersom jag inte käkar annat kött än kyckling och fisk åt jag bara av den förstnämnda. Men den var i alla fall oerhört gooood!
  • Skvaller, facebook och målning i Villa 6 med fina Nadia. haha!
  • Jalla Jalla hos killarna. Jag hade glömt bort hur otrololigt bra den filmen är, och ikväll blev jag verkligen påmind.
  • Nu sitter jag i uppehållsrummet på skolan och ska snart gå hem och ta en kopp thé.
Love ya.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaha..det där lät ju som en helt OK-dag.. ;)