lördag 9 augusti 2008

Lovely helg!

Helgen har verkligen varit suverän! (Än så länge i alla fall, det faktum att jag imorgon ska spela på en förmodligen skitseg gudstjänst glömmer jag för tillfället bort)
I går åkte jag till Johanna Bergs sommarstuga, där vi som varit med på tonårsläger träffades för att ha lite kul och galej. Vi käkade finfin citronpaj och pratade lägerminnen. Supernajs!

Sen gick vi vidare till Johans stuga där vi grillade, åt och pratade allmänt om allt och inget. Jag tänkte innan jag drog dit att jag skulle åka hem runt 21, innan det blev mörkt. Men timmarna gick och samtalen blev bara roligare och roligare. Plötsligt var klockan 23, och då tänkte jag "nu måste jag åka hem", men så togs det fram spel och klockan hann bli 01.32 innan vi begav oss. DÅ spontan-sov jag över hos Camilla, vilket var en himla tur annars hade jag nog kört av vägen.

Jag och underbara Monkan! Snart ska vi ut och semestra förresten :) Kul ska det bli!



Jag är extremt trött och håller på att förlora i Vem vill bli miljonär

Delar av gänget! Linnea, Smäck, Erik, Anna & Jan

Nåväl, återträffen fortsatte (i alla fall för några av oss) idag genom att vi åkte på Kanotmaraton+ i Bengtsfors där vi hejade in Martin! Mycket najs måste jag säga.
Men spontaniteten fortsatte... Vi fick ett ryck och åkte till Karlstad, gick på IKEA, åt supergod mat och chillade allmänt. Skithärligt.

Det är så härligt med nya vänner!

PS. Vilken frisör har du? DS.

Inga kommentarer: