söndag 10 augusti 2008

Gospel

Ikväll var det gospelkonsert i Tösse Gamla kyrka (även kallad Töizé gamla kyrka) tillsammans med Jocke och Monika. Det var rejält gung, men inte lika mycket gung som det brukar tyvärr, vet inte riktigt varför men låtarna vi körde var kanske en aning sega. Men rejält ändå.
Kvällens överraskning var att Camilla och Johanna kom! Visst, vi pratade om det igår, men det var verkligen inget jag väntade mig. Superkul med en egen fanclub, hihi!

Sen visade det sig också att den låt jag alltid sjunger med WG (You light up my life) har gjorts av diverse pojkband. Kul. "Och på scenen har vi kvällens pojkband: KAROLINA LARSSOOOOOOOOOOOON".
Jag vet några som skulle platsa i ett pojkband. Tahaaaa!

Nu börjar jag på allvar också inse att jag snart ska flytta. Började nästan gråta förut, inte tårar av smärta och ångest utan tårar i nån form av skräckblandad förtjusning. Snart ska jag flytta, och jag ska vara borta från Dalsland i ett år. Herregud säger jag bara. Men jag hoppas så mycket på det här året! Jag hoppas hoppas hoppas att det blir bra! Ingen Geijerrepris här inte! Om du har en bön över, så skulle jag bli jätteglad om du riktade den till mig. :)

Kram älskade vänner!

Inga kommentarer: