måndag 11 augusti 2008

Pimp my bönepall del 2

För dig som vill klä en egen bönepall kan du kika på detta inlägg. Men är du kanske för lat men ändå vill ha en uppimpad bönepall?
Skicka då ett mail eller en kommentar till mig så ska jag se vad jag kan göra. Jag har nämligen kommit över några bönepallar som inte skulle vara så jättesvåra att pimpa upp.

En pimpad bönepall kostar hos mig 100 kronor (billigt!!!) och då går dessutom pengarna oavkortat till Diakonia (anledningen är att jag kommit över bönepallar gratis). Har du en egen som du vill ha uppimpad, kostar det 50 kronor (också då går givetvis pengarna oavkortat till Diakonia!)

Jag kan inte lova nåt, men är du intresserad, hör av dig och ange följande:
  1. Om du har en egen bönepall eller om du vill beställa en helt ny
  2. Vilken färg du vill ha på själva pallen
  3. Vilken färg på tyget du vill ha - har du eget tyg är ju det kanonbra!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karolina!
Har du sålt alla bönepallar ännu?
Jag är intresserad av att köpa i alla fall tre såna. Bor i kollektiv och vi har sågat av benen på köksbordet för att det skulle bli mysigt men vi har tröttnat på att sitta på kuddar och pajja ryggen. Hittar inte ett enda ställe på nätet där man kan köpa bönepallar. Eller jo, ett, DU!
Hör av dig:
linchen101 (at) hotmail.com

/Lina

Adam sa...

Hej Karolina!
Jag ser att detta inlägget är väldigt gammalt, men du kanske fortfarande har något tips på hur man kan få tag på en bra och enkel bönepall! Hör gärna av dig! :)

herrsilen (at) gmail.com

//Adam