tisdag 26 augusti 2008

Allt är ljuvligt

Jag är så dum. Här har jag gått och trott i knappt två års tid att jag varit dålig på att sjunga, dålig i teori, asocial, blyg, knäpp och allmänt konstig. Och så kommer jag till Glimåkra och bara känner att livet är underbart. Jag har förstått att jag visst kan sjunga, jag är visst bra på teori och jag är visst social!! Så det så. Lite blyg kanske, absolut knäpp och konstig fortfarande, men det är helt enkelt sidor både jag och mina nuvunna vänner får vänja sig med. :)

Just nu saknar jag ingenting. NADA! Jag längtar inte hem.

Men ibland far tankarna hemåt och jag saknar er alla i Kyrkan hemma och i Åmål, jag älskar er! Hoppas vi ses snart.

Men tills dess: allt är ljuvligt och Jesus lever. Halleluja

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Jag kommer snart ner och hälsar på, och vi saknar dig en hel massa här uppe! <3

Anonym sa...

blyg, duuu? Det är det sista jag tänker om dig. asocial? höööh? och sjunga. Ojoj. Hörde din vackra stämma i kapellet och avundades lite smått detta klingande vackra ljud. Du är grym. /din nya vän Amanda