måndag 4 augusti 2008

Göteborg

Efter 6 dagar i Götlaborg konstaterar Karolina att...
...Emma Thomée är en av de roligaste människor jag känner
...det är fabulöst bra med Second Hand. Så mycket fynd! My GOD!
...Sofia Karlssons konsert i onsdags var det bästa jag varit med om på mycket länge. Krispigt!
...Bert Karlssons fräckisar kanske inte är så mycket att ha, men ACK så skojsiga de är.
...hon älskar Jesus-kitch. Tack Emma!
...hon ska börja handla på eco-store så fort hon är i Götlaborg härnäst
...Göteborg är underbart när det är sommar och sol
...Göteborg suger hårt när det ösregnar
...hon nog är ganska mätt på Liseberg. Får nog vänta några år tills nästa gång.
...det är roligt att hjälpa vänner att flytta! Lycka till Cille och Cilla!
...gudstjänster med My är bland det mysigaste som finns.
...vår lägenhet är toppenmysig!
...det är hemskt att se tiggare, speciellt då de är barn
...hittar man en bra BH, köp den!
...livet är allt bra gött ändå.

I love Götet och jag älskar mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du krispiga mö, jag hade det jätte jättekul och bra med dig, hoppas vi får ha så trevligt igen. Min nya favvolåt är Hemlängtan från Visor från vinden. Gosigos! / Slämtätt