tisdag 5 augusti 2008

Lista snodd av annaj.blogspot.com

8 saker om dig själv:
  • Jag är kristen men står kanske inte upp för det så mycket som jag borde
  • min största last är bloggen
  • Jag jobbar som konfirmandledare
  • En dröm är att åka till Västafrika och dansa afrikansk dans och spela trumma
  • Jag har ofta svårt att tycka om mig själv för den jag är.
  • Bekräftelse är för mig livsnödvändigt
  • Jag är för det mesta glad.
  • Jag gör alltid saker i sista sekund

7 saker du älskar:

  • att sjunga
  • att vara på läger
  • mina katter
  • att vara med mina underbara vänner
  • Jesus
  • att resa (nästa gång till Bryssel kanske)
  • Taizé

6 personer som får dig att skratta:

  • Pelle
  • Anna J (bara blotta närvaron av denna brud så brister det)
  • Dennis Friberg
  • Hjalmar
  • Slemtätt
  • min bror

5 datum du aldrig kommer glömma:

  • 17 maj 2000 då min älskade dagmamma Anna-Cecilia gick bort
  • 28 juli 2007 då jag hade mitt 20-årskalas. DAMN vad mycket folk det var här då!
  • 12 juli 2002 - dagen då jag döptes i Vänern.
  • 28 mars 2008 då jag tillbringade 5 timmar i kyrkan i Taizé tillsammans med en av mina bästa vänner.
  • 8 april 2006 då jag hade min examenskonsert i Åmåls kyrka. Det gick så hejdundrans bra och jag var så lycklig!

4 saker du ser fram emot:

  • Skolstarten. Lite läskigt också förstås, men mest roligt!
  • Gospelkonserten på söndag
  • Taizé nästa sommar
  • Mitt kalajs på tisdag

3 presenter du fått som du tycker bäst om:

  • Min affär jag fick då jag var fyra år
  • En tärning från en man ifrån Tyskland
  • Cykeln jag fick då jag fyllde 11

2 saker du ska göra i morgon:

  • Tälta med pappa
  • Skriva räkningar

1 ord om dig själv:

  • MB

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm...ska jag sno den här listan kanske? Ledig idag och en massa tid att sitta och sörpla kaffe framför datorn hehe.
bajs på en pinne
/evelina