onsdag 25 juni 2008

Min broder sprang bort sig i skogen och har varit borta ett år

En intervju jag gjort med min broder:

Beskriv dig själv med tre ord: släpp fisen fri
Favoritord: Flatulens
Såhär ser min framtid ut: Förhoppningsvis gifta mig med min älskade Malin, och genom henne börja övergå mer och mer till den vegetariska kost som gör att magen blir i finfin form.
Fritid: Åh, den ägnar jag i skog och mark, bland tallar och snår, buskar och bär. Behöver man göra sina behov finns alltid termos och plastpåse.
Till sist, detta önskar jag mig mest av allt just nu: Att mina fötter ska sluta ryka. Grannarna har klagat, och igår kom t.o.m. brandbilen hit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha,.. vilken bild!!! underbart!

mugg

Karolina sa...

Mia:
Det är verkligen rök som osar från hans fötter. Helt sjukt.