söndag 1 juni 2008

En dagens, tack och bloggundersökning


Då var det alltså klart! Min bloggundersökning alltså. Hela 31 personer har röstat, jag tackar och bockar för det! Jag hoppas att undersökningen procentuellt sett ger en någorlunda rättvis bedömning om hur många som läser min blogg. Den siffra jag tror stämmer bäst är den på 67% - Varje dag. Den siffra jag tror stämmer sämst är 9% - det är första gången jag är här. Tror allt att det är fler än så som besökt min sida, men som struntat i att rösta. Jaja, intressant var det i alla fall, och bara för det bjuder jag er på en dagens, tack:
Dagens...
...planer: Åka till Brålanda, gå på tonårslägermöte och sen åka till Stigen och ha scoutlägermöte. Mysigt och trevligt hoppas jag det blir!
...klädsel: mitt nya fynd från Ullared (jeansklänning) + tights från mamma. Det blir varmt idag så tajtsen åker väl av, haha!
...humör: positivt!
...sjuka: Min näsa rinner. Tror dock att det är allergin. Men om sanningen ska fram hade jag hellre sett att det var en förkylning, för den går i alla fall över.
Och till sist, vad önskar du dig mest av allt just nu? Att få äta en god frukost med mina föräldrar. Ja just detm världsfred också.

Inga kommentarer: