fredag 13 juni 2008

Huvud, axlar, knä och tår.

Har lite ont i huvet samt att näsan rinner så idag fick jag sms:a annci och tala om att jag inte kunde komma till jobbet. Tråkigt men sant, för pengarna är jag i stort behov av! Samt att det förstås är väldigt roligt att jobba, jag menade inget annat.


Men om jag nu ska på fem dagars scoutläger UTOMHUS så såg jag ingen annan utväg än att stanna hemma i sängen i morse då väckarklockan ringde och huvudet dunkade. Ser för övrigt fram emot scoutlägret nåt enormt, det var så längesen. Ska bli så underbart gött att få leva i Guds natur i fem dagar, utan jobbaiga fotbollsmatcher, utan mobiltelefoner som piper, utan min laptop, utan bil... Bara få vara och känna att man lever gott.
Undrar om jag ska ha en sån här outfit på mig:

Kyss

2 kommentarer:

Erika sa...

Krya på dig!

Kram :)

Viktor sa...

Snygg kvinna med snygga kläder i en snygg skog. Krya på dig kära vän. Vi längtar efter dig på jobbet.

(det låter så härligt vuxet att skriva så)