måndag 2 juni 2008

BAH!

Idag när jag handlade stod det ett par framför mig, alltså en tjej och en kille. Ett typiskt EMO-par. De såg ut som att "jag skiter i allting här i världen, skär mig och mår dåligt" men ändå skulle de ha en rejäl flintastek för 51,50 tydligen. Hur som helst, deras utseende har ingenting med det jag reagerade på. Alla får ju som bekant se ut som man vill (gul och grön och vit och svart gör det samma har han sagt), men killen kunde inte låta bli att tafsa som en tok på tjejens rumpa! Han nästan grävde, klämde och tryckte och hon såg näst intill oberörd ut, var det nån känsla hon visade var det en aning irritation.

Visst, ibland ser man en tjej eller kille som kanske smeker sin partners bak eller mage eller axlar eller liknande. Men att stå och klämma så där? Det såg ut som nåt de annars ägnar sig åt i sovrummet. Eller kanske inte... Med tanke på hennes irritation kanske det var nåt han gjorde ofta men som hon inte gillade? jaja jag vet inte. Sluta kläm på varandras rumpor, svenska folket!

Men om nån vill klämma på min, varsågod, ta för dig. Men du ska vara kille, ca 25 och kär i mig. Finns det nån sån?

Inga kommentarer: