torsdag 2 oktober 2008

Jag väntar på frukosten på skolan

Lista snodd av Viktor

Ditt namn?
Engla Karolina Larsson
Födelseår? 1987
Hur lång är du? 166
Spelar du något instrument? en aning gitarr, massa piano och en aniiiiiiing orgel
Dina första tankar när du vaknar? kissa!
Är du hungrig? Ja just nu är jag sugen på frukost
Vart befinner du dig just nu? I uppehållsrummet på Glimåkra Folkhögskola
Biter du på naglarna? ja tyvärr :(
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Mina kalsonger är bruna
Vad är du bra på? Att sjunga och att älta saker
Har du några husdjur? Smulan coh Trasan, saknar dem vareviga dag! (Den du emma)
Är du singel? Jepp
Vem är snyggast? Persbrandt
Vem vet mest om dig? Gud
Vad vill du ha just nu? Frukost
Ditt mål i livet? Att få en stabil tro på Gud som inte vacklar.
Rädd för? Döden (men när jag förverkligar mitt mål här i livet ska jag nog inte va så rädd längre)
Har du körkort? Japp, B. Planerar att ta för motorcykel och buss också vad det lider.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Matilda
Pepsi eller Coca cola? NADA! Hemska företag!
McDonalds eller Burgerking? Se ovan!
Sjunger du? Haha
Vad har du för skostorlek? 39-40
Vill du gifta dig? Jaaa jag drömmer om ett vackert bröllop!
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast
Din hårfärg? Brunblond
Skorna du hade på dig idag? gråvita Converse. Skitnajs
Grönan eller Liseberg? Liseberg (var där senast i söndags å åkte loss)
Vad sover du i? nästan inget
Kläder du har på dig? tights

3 kommentarer:

Viktor sa...

Igår såg jag faktiskt att Konsum i Åmål har tagit hem rättvisemärkt cola med namnet Ubuntu Cola.

Viktor sa...

Är Elva minuter bra förresten?

Rebecca sa...

Vem är snyggast? Persbrandt , det finns verkligen ingen snyggare än han !!! ;o <3<3<3<3<3 HAHAH.