torsdag 10 juli 2008

vin?

Denna kväll var en sån där kväll som jag bara kände "gode Gud, gör nåt åt smärtan". Så jag bestämde mig efter mycket möda och stort besvär att kika lite på en film. Men det gick inte många minuter så hade Jim, Gustaf och Erik loggat in på msn och börjat snacka. Jag hade fullt upp där ett tag, att snacka med allihop och samtidigt se på filmen, så jag beslutade mig att lägga ner filmen. Sen loggade Anders in och så ringde Erika. haha, tack sköna människor att ni vände våndan så att säga!


Ikväll har det blivit bestämt att jag och Gustaf ska ses nån gång och ha spritprovning. Andra beslut som fattats är att jag och Erik ska gifta oss. En annan sak som nästan blev bestämt var att jag skulle åka till Karlstad och dricka vin, men det blev inget, haha! Det kanske var tur? Jag kanske hade somnat på vägen?


Fin kväll i alla fall. Den var piss med blev ljus :)

Jo just det, jag målade en bild också


Inga kommentarer: