måndag 28 juli 2008

Det är så gott att må gott igen!

Två veckors läger kan verkligen göra underverk med en! Just nu känns alla problem bortblåsta och jag mår så bra! Och det bästa är att jag känner att jag förtjänar det. Det är som Peter Lemarc sjunger: Allt detta glömda det som ja alltid minns Är bortblåst bland molnen som om det inte finns Ja den där ändlösa ängslan den går nån annanstans Ja sitter i ett fönster önskar mig ingenstans. Åh det slår mig Ååååhhh, det e så gott å må gott igen. Denna sång hörde jag första gången för en vecka sen, när jag var på underbara Rörvik. Lyssna på den! Det finns ett slut på eländet!

Idag har jag träffat Mia och Granath och det var verkligen gott! Det är så gott att må gott igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

mysigt va de!!!


kolla in mitt senaste inlägg på BDB.. sjukt.. bilder från idag kommer upp senare!

-mugg