lördag 26 juli 2008

Gud, svett och tårar

Nu är jag hemma!
Efter två veckors läger är jag hemma igen, det känns jättekonstigt.

Läger går verkligen inte att beskriva, det måste upplevas. Ingen kan förstå hur det är förrän man är där. Men jag kan bara säga att jag älskar läger, jag älskar Gud och jag älskar både Rörvik och Stora Strand. Anden lever så att säga!

Och jag älskar alla ledare! Ett speciellt tack till alla er som bodde i mitt rum; Anna, Anne-Sophie och Rebecca; Ni är så underbara och roliga och härliga på alla sätt!! Jag kan inte sluta skratta då jag tänker på er.

Tack också alla andra fina, underbara människor som jag delat lägerveckorna tillsammans med. Ni är så bra!!!:)

Temat på Stora Strands-lägret var droppar. Och droppat har det gjort. Men inte av regn, snarare av SVETT! My GOD vad det har varit varmt... haha!

En del tårar har förbrukats, dock inte av mig denna gång, men väl a andra. Nyttigt förmodligen.

O.a.o.

Inga kommentarer: