torsdag 10 juli 2008

Vacker utan spackel



Jag har från en del håll hört att jag är vacker. Får höra det oftare och oftare, känns det som. Det är så spännande, för jag förstår verkligen inte vad det är som är vackert? Vad är det folk ser i mig som är vackert? Är det mina ögon? Min personlighet? Mitt leende? Mina bröst? Mitt sätt att röra mig? Ingen aning.

Men det är väldigt fint att höra att jag är vacker, så jag tackar alla som tycker det och som dessutom säger det till mig.

Hoppas ingen ser detta inlägg som skryt, för som sagt, jag kan inte se det själv...

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du är värsta pinglan! Det är ditt vackra inre som strålar ut så att man bara smälter när man träffar dig!

Men du... Varför vänta till 30 juli med att se Sofia Karlsson när hon kommer till Karlstad på torsdag? 17 juli på Café August! Wihooooo! :D

Kram kram!