tisdag 29 juli 2008

Kärlek i massor!

Jag känner mig så älskad!
Kärlek är...

...när någon som betyder mycket för en skriver "Don't forget - you have a room in my heart" (hände mig här om dagen, Ich liebe!)
...när man blir väckt mitt i natten och goda vänner har tänt ljus och sjunger för en
...att få en kotte i sängen (ja faktiskt!! är det gjort av människor som älskar en så är det kanonhärligt!)
...att få förtroendet att be för någon
...att skratta tillsammans med vänner
Som sagt, jag känner mig så älskad! Och just nu sitter jag och lyssnar på musik ifrån Taizé. Och det gör ju inte saken sämre förstås. :')


Ett minikapell i Taizé

2 kommentarer:

ANNA sa...

haha, en kotte i sängen xD asså det är sjukt vad mycket stört och roligt som hände den veckan i bara vårat rum!! haha!
och JA, du ÄR älskad! <3

Petra sa...

Ja taize är bara så härligt. Var där 2003 och skulle absolut kunna tänka mig att åka tillbaka. /Petra