måndag 11 februari 2008

You Raise Me Up


Tjejer från Geijer har varit här i helgen i form av My, Elli och Cicci. Som vanligt oerhört roligt att träffa alla. Vi umgås på ett väldigt speciellt sätt, nämligen genom att ligga på golvet och bara prata och klia varandras olika kroppsdelar (mest rygg och armar) i flera timmar. Bäst är att lägga sig bredvid Cicci, hon sätter igång direkt :P


Tyvärr har jag haft en sur-helg. Tror att det dels beror på att mina kvinnliga hormoner har sprutat åt alla håll, men dels också för att jag bor hemma och för att det börjar gå mig på nerverna. Usch å fy för att bo hemma och alltid höra detta ständiga tjaaaat. Men det är bättre när bara far är i huset (KONSTIGT?). tycker inte om att vara sur, men så var det i alla fall.


Helgen avslutades med att vi sjöng på gudstjänst, och jag sjöng "You raise me up" med Cicci som kompare. Jag älskar den låten! Jag älskar varenda ton, vartenda ord. Går rakt in i hjärtat!



Nu ska jag käka lite, sen blir det Friskis och Svettis i Bengtsfors.

Sköt om er allihopa, speciellt DU. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

nej men gud, precis som jag och min bästus gör, kliar varandra hur länge som helst. Så grymt skönt :)