onsdag 20 februari 2008

lista lista lista

1. Jag har i mitt liv:
(x) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att jag spytt (fast faktiskt inte alkohol, det var varm choklad. Det är sanning!! haha
( ) Krockat någons bil
( ) Har krockat med moppe
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
( ) Blivit dumpad
( ) Haft sex på offentlig plats
(x) Snattat
( ) Fått sparken
( ) Varit i handgemäng......
( ) Smugit UT ur mina föräldrars hem
( ) Blivit påkommen av någon när jag har sex
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arresterad
( ) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän.
(x) Skolkat
( ) Sett någon dö (nä men jag har sett två döda människor..)
( ) Varit i Kanada
( ) Varit till Mexiko
(x) Flugit flygplan (o yes många gånger, växthuseffekten here we come!)
(x) Gått vilse
(x) Rest runt I Sverige (planerar att göra det i sommar ännu mera. yey!)
( ) Besökt Washington DC (bara masa USA-ställen...:P)
(x) Simmat i havet (och snorklat - det var coolt)
(x) Gråtit dig till sömns (alldeles för många gånger)
(x) Lekt tjuv och polis (också polis till häst med bästisen Frallan)
( ) Nyligen ritat med färger
( ) Sjungit karaoke (räknas singstar?)
(x) Betalat för maten med enbart mynt (O YES HAHA)
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra. (usch ja)
(x) Busringt (haha Bertil och Berta i Lysekil - det var tider det!)
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit UT ur näsan (nä men spagettisoppa)
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x) Dansat i regn
(x) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel. (nä men klämd på röven under en mistel. überromantiskt)
( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
( ) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x) Åkt rullskridskor
(x) Åkt skridskor

2.Något smeknamn? Karro, Barro, KarroBarro
3. Pappas namn?
Hans-Olof

4. Mammas namn?
Inga-Lena

5. Favoritdryck:
Kolsyrat vatten, vatten med is, apelsinjuice

6. Tatuering?
nej och har länge sagt NEJ TACK till denna pryl, men jag funderar faktiskt på att tatuera in en fisk på axeln

7.Kroppspiercing
nej

8. Hur mycket gillar du ditt arbete? (1-10)
5

9.Födelseplats:
Vänersbörg, säger som Zanmar; VÄRY EXOTIC

10.Favoritsemesterort?
Bäckefors och Grekland,RÖRVIK för tusan

11. Har du någonsin varit i Afrika?
Nej men det är typ min högsta önskan att få komma dit =)

12. Någonsin stulit en trafikskylt?
Haha inte jag, men jag vet en som snodde en en gång...:O

13. Favoritmat?
Allt som mamma gör

14. Favoritdag i veckan?
Söndag

15. Favoritmärke på kroppstvål?
Öh?

16. Favorit TV-show
House, eller är det en tv-show? Annars får det väl bli fråga Olle

17.Tandkräm?
Vademecum (betyder "följ mej" på latin)

18. Favorit doft?
DKNY Be Delicious

19. Vad gör du för att koppla av?
Åker till vänner som älskar mig och som jag älskar tillbaks

20. Vad vill du meddela till dina vänner som läser detta:
inte ett skit, haha

21. Hur ser du dig själv om 10 år?
Jag bor förhoppningsvis ihop med en man (min man då förstås). Vart, hur och varför vet jag inte. Hoppas att jag har ett jobb som är inspirerande. Hoppas ocksåa tt jag hunnit varit i Afrika och rest runt lite i världen.

22. Vad gör du när du är uttråkad?
Usch hatar att bli uttråkad, för det brukar resultera i ångest

23. Vad tycker du om att få?
Komplimanger

24. Vem bor längst bort som får detta mail?
Ingen aning. Nån i Säffle säkert.

25. Vem svarar snabbast?
Haha ingen skulle jag tro.

Inga kommentarer: