måndag 11 februari 2008

ingenting tycks funka

Telia, iNet, vilka som helst, hjälp mig! Kom till undsättning! Jag befinner mig i en nöööööödsituation!

My laptop is krånglar, fast inte själva datorn, bara internet. Men eftersom mitt liv är uppbyggt kring detta härliga fenomen internet är det typ hela datorn. Blä. Ska ringa iNet imorgon och se om de kan göra nåt åt saken, för bredbandet är det kanske inget fel på eftersom det går att använda den stationära? Gud vad intressant att veta, tänker ni.

Också min mobiltelefon krånglar. Kan inte skicka SMS, vilket är lika med att jag dör. Halva mitt liv är uppbyggt kring sms så jag är i alla fall halvdöd. Suck å stön. Ska dessutom köpa en ny, hittade en billig på elgiganten. Emma har i och för sig en sån, men jag får väl svälja det :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Är mobilen vackert glänsande rosa?