tisdag 5 februari 2008

Lista lista lista

Namn ? Engla Karolina Larsson Födelsedag ? 26 juliHemstad ? Om Ödskölt vore en stad så skulle jag svara Ödskölt. Men eftersom det inte är nån stad får jag väl svara Bäckefors. Aj fasen det var visst ingen stad det heller.Ögonfärg - blåHårfärg – brun men mitt hår väntar på en hennaomgång i färgen rödbrun. Wohoo!Längd – 166,5 cm. Mycket viktig halvcentimeter som jag dock inte tror finns. Jag är nog bara 166…Högerhänt/vänsterhänt - högerVärsta ovanor – ibland får jag ångest jag inte kan kontrollera, men annars är det väl att jag äter för mkt godis å tränar för lite (gu va klassiskt)Sjärntecken ? lionÄr dina föräldrar skilda – Nej fast de bor på olika håll. Få ihop den ekvationen du!Skor idag ? Gummistövlar när jag hämtade posten, kängor när jag var ute å gick, gympadojor på friskis å svettisSvagheter ? Att jag lätt underskattar min egen förmågaRädslor ? Att bli lämnad ensam. Jag är rädd för att något ska hända mig men framför allt mina vänner eller min familj.Mål för året ? Få en kanonhöst för en gångs skull. Det första du tänker på när du vaknar ? Kan inte DU komma å klia mig på ryggen?När du går å lägger dig ? Väldigt olika. Nu ser det ut att bli runt 4. Efter att ha klämt en Beckfilm brukar annars läggdags vara.Mest saknade minnet ? Usch just nu bor det bara tråkiga minnen i huvet på mig.FRAMTIDENnamn på barn ? Tror kanske inte att jag ska ha nåt barn. Men blir det så vill jag ha en flicka som heter Anna-CeciliaVad vill du bli när du blir gammal ? Beror på vad man menar med gammal, men det låter som +65 så då svarar jag lycklig pensionär tillsammans med min manDrömjobbet – Artist. Jag tror fasenimej det. FAVORITMat ? allt mamma gör, speciellt hennes bröd och grytorSport – säger som emma thomee, säckhoppningDjur ? Katt utan tvekan!Glass ? Lion eller chkolad. GOTTGodis ? ICAs lösgodisLåt ? Just nu tkr jag mycket om Michael W Smiths ”come to the cross” Favoritnummer - 42Tuggummi – extra whiteHelgdag – söndag utav tvekanÅrstid – sommar, men inte sommar à la global warming :SRadiostation – Christer i p3 är det bästa jag vet!! Så p3 får jag väl svara då =)HAR DU NÅGONSINblivit dissad – vet inte, kanske?rymt hemifrån ? Nej men skulle vilja ibland känns det somföreställt ditt ragg naken ? Har sällan haft något ragg, men jag föreställer mig alla jag möter nakna.skolkat ? O JÄSGråtit i skolan – Ja det har hänt men inte mycket. Jag minns två gånger på gymnasiet, ena gången när jag var arg på rektorn och andra gången på min student.Spytt i skolan – öh nejVelat bli modell – ja när jag var liten och hade min moster (som jobbade som modell) som största förebild :PGjort något dumt som du skrattar åt idag ? Har jag säkert, kommer inte på nåt nu bara. Påminn mig gärna ni som läser=)Sett en död människa – Ja två.ätit sushi ? japp nån form och det smakade faktiskt inte alls illaretats – säkert SENAST DUskrattade ? Förut när jag chattade med Miagrät ? Igår kväll. Huga.filmen du såg – Nån Beckfilm. Jag vet jag är nörd.tuggade tuggummi ? minns ickedrog ett skämt – Beror på vad man menar med skämt, men det var kanske i helgen?sjöng en sång ? Förut idagHAR DU NÅGONSINblivit kallad hora – Ja det tror jaljugit om din ålder - nejbråkat utan anledning ? nejHAR DU UNDER SENASTE MÅNADENrökt ? ja shoppat - jabakat ? jamotionerat ? ja idag faktiskt :D

1 kommentar:

Anonym sa...

De där med att din moster var modell? De kan väl omöjligt vara min mamma, eller? xD
kram