fredag 1 februari 2008

usch å fy

Min hals mår inte bra.
Jag vaknade i morse (05.23) av att jag hade ONT i halsen. ONT ONT ONT ONT ONT. Have I made myself clear? Iaf, onte hade jag å dålig andedräkt hade jag också. Det är i såna tillfällen man är oerhört tacksam till vår Herre att man inte har kille i två aspekter:

1. Arg för att jag hade ont = risk för att min ilska skulle gå ut över min stackars kille.
2. Dålig andedräkt = jag hade väl skrämt bort min stackars älskare så att han adlrig skulle kommit tillbaks igen å så skulle man va singel igen.


Okej, nog om min tänkta man i sängen. Vad gör man när man har ont i halsen och slut på mocuangin (eller hur fasen det stavas) mitt i natten typ, i alla fall väldigt tidigt på morgonen? Jo, man hoppas på att det onda har gått över tills man vaknar några timmar senare efter att först ha somnat om då. Öh. Nej. Det var kvar när klockan pep 08.30. Jag snoozade en timme i förhoppning om att det skulle ha försvunnit men icke då. Under dagen har det bara blivit värre och värre. Värst var det när jag spelade rundpingis. Nog för att jag har dålig kondis, men inte SÅ dålig kondis. Ja jisses min hals mådde inte prima.

Å imorgon är det gospeldag i Åmål med Monica å tydligen ska jag sjunga O happy day. Galet skoj. haha. O happy daaaaaaaaaaaaaaaaaaHOST HOST HOST. Eller?

Inga kommentarer: